Monday mood...

| luni, 27 iulie 2009 | |




Da, sa incepem...


Cu ocazia frumoasei zile de luni,in care a trebuit sa vin la munca, vreau sa multumesc solemn celui care a inventat aceasta zi prin a-i ura un calduros:"Sa ma sugi".In loc sa stau acasa,sa ma relaxez cu o berica si sa ma uit la filme pe calculator,trebe sa vin aici si sa ascult toate aberatiile clientilor,care mai de care mai dezaxati psihic.Dar asta e,live's a biaci.Oricum o sa castig la loto si n-o sa mai muncesc in viata mea.O sa stau pe plaja in Ibiza cu 3 femei langa mine si o sa beau bere non-stop gandindu-ma razand la fraierii care stau cate 12 ore/zi la munca crezand ca fac ceva cu viata lor.Bai, desteptati-va fratilor,viata-i mult prea scurta ca sa-ti futi neuronii degeaba intr-un spatiu de 2/2 mintindu-va ca va fi mai bine....Poate sunt eu prea pesimist,poate ca n-am dormit bine aseara din cauza caldurii, poate ca m-am intoxicat de la cant dar asta-i conceptia mea si nu am de gand sa mi-o schimb prea devreme.http://www.youtube.com/watch?v=r7oCDbDebDA

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu